Välkomna till vår blogg! Här kommer ni kunna läsa om vad vi sysslar med på ranchen angående träningar och aktiviteter samt tankar kring träning och hästhantering. Ni läsare är också välkomna att skriva om vad ni tycker och tänker.

onsdag 5 september 2018

Stewart Ranch Teamryttare - Camilla Gunnarsson

Hej

Jag heter Camilla och är 49 år har ridit sen jag var 7 år fick min första häst när jag var 14 år har sedan dess alltid haft häst. Nu har jag en fin kille som heter Arn och är en svensk ridponny på 9 år.

Tävlat har jag inte gjort på många år men jag har en dotter som heter Emma rider dressyr och hon tävlar en hel del. Så jag har varit ponny mamma till att ha blivit stor häst mamma och det är jätte kul.

Men nu tänker jag lägga lite fokus på mig och Arn så att ha blivit teamryttare hos Stewart ranch ser jag som en bra start. På återseende /Camilla ps jag gillar inte att va med på kort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar