Välkomna till vår blogg! Här kommer ni kunna läsa om vad vi sysslar med på ranchen angående träningar och aktiviteter samt tankar kring träning och hästhantering. Ni läsare är också välkomna att skriva om vad ni tycker och tänker.

måndag 3 september 2018

Stewart Ranch Teamryttare - Felicia Wangerås

Hej!

Jag heter Felicia Wangerås och är 17 år. Går andra året på Sveriges Ridgymnasium i Kungsbacka. Min första ponny fick jag när jag var 1,5 år och har sedan dess alltid haft egen häst. Jag gillar att variera vad jag gör med min ponny, men vi satsar mest på Mounted Games.

Jag har en ponny som jag tävlar och han bor med mig i Kungsbacka. Min andra ponny är under till ridning då hon är ung och ny hemma.



Top Gink (Ginkis) är min tävlings ponny han är en valack född 2007 efter e. Top Nordpol.  När jag fick honom 2012 var han ett projekt som jag inte ville ha och idag är han min absoluta bästavän. Vi har varit ute och tävlat i stora mästerskap tre år nu.

Moylena Red Girl (Moysan) är en irländare född 2012. Hon är ett rödskimmel sto och har inte gjort något innan jag fick hem henne. Just nu jobbar vi mycket från marken för att hon ska lita på mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar